Just nu går

Just nu går tvättmaskinen för första gången i vårat hem! De är en Hotpoint Ariston, tror att den är 40 cm bred och den är toppmatad! And i love it! Den får plats i vårat lilla badrum perfekt, nu behöver jag inte stressa ner till tvättstugan i tid och otid. Kommer dock fortsätta att tvätta i våran stora, fina och mycket fräscha tvättstuga, maskinerna där nere är nya och super bra. Men de är så smidigt att ha en här hemma!
Jag är mycket nöjd!

Igår va vi till Hornbach och handlade kakel till vårat kök, på torsdag kommer min bror Johan hit och ska hjälpa oss (igen!! :D) Tack min underbara bror!

Imorgon kommer även två fjortis brudar hit (förlåt, ja dom är 15 år :P) Det är min underbart söta kusin Jennie och hennes vän (oxå söt så klart) Emilia som kommer, får se va vi ska hitta på för bus denna helg!?
Förslag någon? Va kan man göra i Stockholm med två tjejer?
På fredag ska dom till grönan så de är "check" från listan!
Imorgon funderar jag på att ta dom till stan och bara gå runt och glo lite, måste juh även ta dom till mitt favorit ställe; Ben & Jerry´s!! Om vädret tillåter så klart, som sagt förslag är tacksamt!!


Jennie och Adina i julas!

Ha en super bra dag!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0