Jag är hon som

Jag är hon som folk glor på, jag blir galen. Nej håret är inte rosa, näsan har inte blivit en grisnäsa, utan jag är hon som har en liten tjej i barnvagnen eller i famnen med den stora magen.
Vissa tror att jag fortfarande är tjock från graviditeten med Adina och andra undrar om de är möjligt. Herregud va folk kan glo, helt j*vla galet, jag blir galen. Till vissa kan jag vikna, dom som riktigt fastnar med blicken och på dom man ser på läpparna vad dom tänker.
Jag blir så irriterad!

Jag har hört och träffat värre "fall" än mej själv, en gammal kompis till mej; mellan hennes två barn skilljer de 11 månader. Hörde en sann historia igår om ett par som "fick till de" på BB och 9 månader och 3 dagar efter deras första kom nr 2 ut! De ni, jag är inget unikt "fall" mellan mina barn kommer de att skilja 1 år och 2½ månad (om han kommer runt utsatt datum så klart)

Glo på folk, jag kan nog glo tillbaka sa du SE :D


Har en dotter som oxå kan hjälpa mamma att glo!!

Ha en bra dag!!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Lenitha

Håller med fullständigt! Glo tillbaka bara!

2010-06-08 @ 12:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0