Oj oj oj


Oj oj oj vilken städdag vi haft, igen! Tänk så mycket man samlar på sig på så kort tid. Har nog blivit smittad av "rensning och loppis" av min svägerska IsaDora samt min moster Helena, finns även en ganska stor anledning och de är juh att vi i våran familj snart blir en person till att få plats med! Fortfrarande ganska overkligt att de ligger en bebis i min mage, som dom förra veckan uppskattade att han/hon vägde 2.6 kg de ni! Så minst ett kilo på en månad ska den lille gå upp, otroligt hur kroppen fungerar...!

Nu är jag uppe sent igen, klockan är 22.00, helt otroligt att jag är vaken och någorlunda pigg!  

Nu ska jag ta och lägga mej brevid våran otroligt söta och charmiga dotter, lägga upp mina stackars ben högt och sen blir de att snarka även högre :D ha ha ha!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0