Sköna söndag

Sköna söndag. Jag gillar nu mera söndagar, jag behöver inte ha jobb ångesten som man alltid har på en söndag, även fast jag trivs på mitt jobb så är de någon jobbigt med söndagar tycker jag. Men nu slipper jag den ångesten, de är nästan så att jag inte håller reda på vilken dag de är. Ganska skönt måste jag få säga!

Denna veckan är de fullt upp, måste fixa lite innan dopet. Mina underbara vänner kommer hit redan på fredagen; Maria och lilla Ville kommer ända från Skövde och Hanna ända från Åland. Uppskattar de så otroligt mycket!!
De ska bli så kul att träffa alla släktingar och vänner! Ser verkligen fram emot lördagen!

Jag ska träffa Dominika imorgon och prommenera lite om vädret inte är allt för ruggigt. Ska även träffa Stina, hon ska bjuda över mej på lunch de ska bli mysigt! IsaDora ska komma hit på tisadg, de ska bli kul att få umgås!
Måste städa, de är så rörigt här nu, alla Adinas saker, renoverings saker, tapeter mm.
Ska bli så kul att jul pynta, får se om jag gör de redan på torsdag innan gästerna kommer eller om jag gör de lördag kväll. Har inte rikigt besämt mej. Förra året gjorde vi ett papparkakshus, de ska vi verkligen göra om i år igen. De är så mysigt. Vi har även köp julgran, vet inte om den åker upp då oxå eller om man väntar med den, den tar nog ganska mycket plats med tanke på att de ska få plats en luft madrass på golvet och alla andra grejor som medföljer. Så ja, granen och pyntet får nog vänta!

Nu ska jag vila mej ett tag, e så trött jämt. De får man väl räkna med när man skaffar barn!

Ha en underbar söndag!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Lina

Spännande med dop!

Trött ja.. det är man jämt!

2009-11-23 @ 23:22:03
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0