Idag har

Idag har jag gjort absolut ingenting. Så otroligt skönt! Har inte äns bytt om från mitt nattlinne än och klockan är halv fyra, dom här dagarna gillar jag. Slöa och slappa dagar! Borde ha gått till affären för att handla lite saker som igentligen är viktiga som toapapper (är inte helt slut än... :P) och pålägg mm, men jag orkar inte. De får bli imorgon ist, eller om jag får ett ryck när mannen kommit hem och kilar iväg själv till ica. De lät juh ganska skönt, hmm ja de tåls att tänka på!
Armen gör nästan inte ont alls, så lättad! Min granne som oxå tog sprutan igår, har jätte ont. Men hon bad om att få den i rumpan, men då sa sköternskan att låret är bättre så hon fick den i låret och nu har ont i hela benet, stackarn. E glad att jag inte känner va några bivärkningar alls!

Imorgon ska vi fixa pass åt Adina, de ska bli spännande. Sen blir de fredagsmyyys för hela slanten! Lördagen vette sjutton va vi ska hitta på, trodde ett tag att min mamma skulle komma hit men hon är förkyld så de går juh tyvärr inte. Får se va som händer och fötter... 

Hoppas att ni får en trevlig eftermiddag och en mysig kväll!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: isadora

Håller med helt och hållet! Sånna dagar lite då och då är underbart! Bara göra absolut ingenting och strunta i "småviktiga" saker...



Sånna dagar ska man unna sig titt som tätt!



Haha vad roligt med pass till Adina! Det skulle jag gärna vilja se när det blivit klart! :)



Kram!

2009-11-20 @ 10:10:02
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0