Regnväder

Regnväder, de e något mysigt när de regnar ändå. Jag vill helst bara mysa in mej i soffan med något gott att äta på och kolla på en rikigt bra film och helst göra de hela dagen! Men man kan juh inte få allt här i livet.
Igår va vi  och vägde våran lilla tös, nu väger hon 3440g (om jag läste av vågen rätt...) de innebär isf att hon gått upp 200g på en vecka, de e väl bra lr? jag har ingen aning om hur mkt dom små liven ska gå upp i veckan. Så länge hon inte går ner i vikt så e de väl bra. Får inte hembesök från Bvc först på måndag, de e babyboom här i Stockholm så hon kunde inte först då. 
Igår va vi hos farmor och fick äta massor med god mat! Vi  hade de super mysigt hos henne, Adina sov mest. 
I början sov hon nästan inget alls, hon skrek mest dom på BB sa de att " oj de va en tjej med temprament". Hon skrek sig hes flera dagar i rad, jag började bli orolig att de va kolik, men tack gode gud de va de inte!  Förmodligen bara de att mjölken inte va tillräcklig, men nu sover hon. Hon sover super mkt, så ibland blir jag helt nervös och rastlös. Va gör man när bebisen sover så fint?

 

Ska ladda upp mina bilder från min kamera på datorn idag så snart kommer de nya bilder!
Idag kommer en nära vän till mej hit som oxå är Adinas faster! Ska bli trevligt!

Ha en underbar dag allihopa!


Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hälsa! <3

2009-07-07 @ 07:54:22
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Iris

Åh så söt hon är! Hoppas vi får se er snart.

KRAM!

2009-07-08 @ 10:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0