Bärselen

Bärselen är min räddning! Adina vägrar sova längre stunder själv, hon trivs bäst på mitt bröst eller sin pappas bröst, vilket är ganska förståligt med tanke på att hon legat i min mage de senaste 9 månaderna. Så jag är överlycklig att vi har denna Babybjörnsele! 
Hon har börjat sova lite mera eller ja längre stunder nu iaf! Vilket är super skönt! 
Idag ska vi till bvc och jag hoppas verkligen barnmorskan håller vad hon lovade, att hon inte skulle lyssna igenom mitt meddelande :S. De ska bli spännande att se hur mycket hon väger nu. Jag tycker att hon blivit så stor!
Hon har fått massa utslag stackarn, de e hormonprickar och värmeutslag. Men de får man väl räkna med när de är så varm som de varit.

I fredags var vi i Uppsala på socialen och skrev på faderskapspapper och papper på att vi ska ha gemensamvårdnad, jag trodde de skulle ta ett tag att prata lite kanske och gå igenom en massa andra saker, men de hela var över på 5 minuter!! Sen gick vi på stan en sväng, sen hem till min mamma! Min sambo hjälpte henne fixa punkan på hennes bil, sen bjöd min underbara mamma på grillning! Mums, de är så gott med grillat! Tack mamma!

I Lördags var vi till Norrtälje hos ett par kompisar, vi hade super trevligt. På eftermiddagen åkte vi lite båt! Grabbarna fiskade, är ganska glad att dom inte fick något napp, dom verkade mereller mindre livrädda för fiskarna! Ha ha ha!
Igår Söndag var en slappdag, jag känner att jag behöver ta de lungt, jag måste stressa ner, jag blir så otroligt lätt stressad. De låter kanske löjligt men bara att planer att åka bil för mej ger mej svettningar. Jag vet inte varför men jag hoppas verkligen att de går över snart annars blir jag knäpp!

Nu ska jag göra mej iordning! De gäller att passa på medans hon sover!!!

Ha en bra dag!!!

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Katarina

Varsågod! Alltid lika mysigt när jag får er på besök! Hade hon hållit vad hon lovade? Eller hade hon lyssnat på ditt "fina" meddelande? ;-)

2009-07-20 @ 16:36:08
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Lina 24, trebarnsmor

Tack så mycket! Vad roligt att du blev nöjd :) Vore mysigt att ses någon dag med bebisarna! Kram

2009-07-27 @ 19:43:08
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0