Nu har vi äntligen

Nu har vi äntligen fått kanaler!! Är så otroligt glad, jag tror de är 66st kanaler. Nästan så man inte orkar sappa igenom alla :D De är så kul! Den kanalen jag är mest nöjd med är nog Disney chanel, hi hi. Jag älskar gammla barnprogram från när jag va liten.
Tack Com Hem!

Imorgon ska jag få ha sovmorgon, ska bli så underbart skönt! Sen kl 14 ska Adina till bvc för att få sin fem månaders vaccination, hoppas de går bra! Ni får  gärna hålla tummarna.

Snart är de jul, ser så mycket fram emot att få åka till min släktingar i undebara Dalarna, jag älskar Dalarna. Jag skulle inte vilja bo där men att fira julen och få åka dit sammartid för att hälsa på alla fina när och kära är så mysigt!
Har inte köpt någon julklapp alls än, men detta år är de inte så många vi ska handla till, de blir mina bröder med respektive, mamma, mormor och min sambos mamma. De blir så dyrt om man ska köpa till alla, så de får bli så tyvärr. Adina kommer ska vi handla till i USA och även till oss själva. Längtar så till våran semester i saterna!

Nu ska jag forsätta sappa!

Ha en bra kväll! Ska lägga in bilder så ni får se min underbara dotter snart!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0