Gott Nytt År!!!!

Gott Nytt År önskar jag er alla läsare!!!

Hoppas att ni får en underbar kväll, jag hoppas att de nya året blir super bra, att de blir fullt med kärlek, värme och nya framgångar. Ja, all lycka helt enkelt önskar jag er!

Ta de lungt med spriten ikväll och vad ni än gör så; dont drink and drive!!!!

Ikväll har vi haft min sambos mamma här och min lillebror, vi har ätit jätte gott och bara haft de riktigt trevligt! Nu ska jag kramas med hunden som ärlivrädd för smällare och fyverkerier, stackars liten... När jag skulle gå ut med honom så tvär vände han och kutade in igen. Han bara ligger och skakar, tycker så synd om honom.

Ta hand om varandra och dej själv så klart!!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0