Idag ska jag gör

Idag ska jag göra något utav de absolut värsta jag vet och då menar jag allvar. Jag kommer grina, skaka och vara allmänt förstörd; jag ska ta blodprov. Jag vet, för vissa va de inte värre än så men jag vet oxå att jag delar denna fobi med många andra.
Tar jag inte blodprovet så kommer dom på förlossningen att behandla mej som HIV possitiv, vilket är något jag inte vill, de skulle blir så konstigt då. Dom ska även kolla vilken blodgrupp jag har, de kan konstigt nog ändras. Ska ta reda på med om det idag.

Wish me luck!




Ha en bra måndag!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Petra

Lycka till vännen!!! <3 Kramar

2010-03-01 @ 08:01:05
Postat av: Iris

Jag förstår hur det känns, det är det värsta jag vet också... hujj...Hoppas att det gick bra att ta blodprovet iaf! :)

2010-03-02 @ 17:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0