Inget är säkert här hemma längre, han är g...

img_9359 (MMS)

Inget är säkert här hemma längre, han är galen....! Han är den som gör ALLT(han inte får, får, kan och inte kan) och bara ler!!  Nu förstår jag mina kompisar med söner, jag förstår er "avund" när jag med förvåning sa; Va? Sitter inte din son still 30 minuter och tittar på barnprogram? Eller; Va? Sitter din son inte still, snällt, vänligt och kladdfritt och äter sin mat/blir matad?! Vilken skillnad, skillnad på tjej och kille, skillnad på syskon, natt och dag!! :D Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Lina

Vet hur det är, har haft en stilla sittande och två aktiva :)

2011-05-16 @ 16:44:29
URL: http://linaseto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0