Idag firade vi

Idag firade vi Adinas 4 månadersdag med att ge henne potatis för första gången! Så underbart mysigt. Här kommer de bilder (så klart de kommer bilder!! )


En glad tjej


Första skeden...


´Nja pappa, vette sjutton..`


´En gång till??!!´


´Va gör man med allt de här i munnen då?!!´


Hi hi hi så söt!!



Trotts minerna och ovissheten om vad som ska göras så blev de några teskedar hon fick i sig iaf!

Tänk att jag gick flera månader innan hon kom ut och oroade mej för hur de skulle gå med ammingen och nu när jag äntligen börjar bli riktigt bekväm med de, jag då ska man sakta men säkert vänja henne av med det.

Hade min underbara vän Maria här idag på förmiddagen, alltid lika mysigt att umgås med henne!
Imorgon blir de en heldag på stan med Anette och hennes söta Max, de ser jag verkligen fram emot!
Nu ska jag gå och vara social mot gubben :P

Ha en mysig kväll!!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Katarina

Underbart!! <3 <3 <3

2009-10-26 @ 20:49:19
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0