Fotbollen

Fotbollen förgyller just nu våran tv! Sverige-Danmark (för er som inte hänger med) Tycker att fotboll är lite halv tråkigt gillar hockey betydligt mkt mer, men de är en spännande match nu! 
Sitter här med min sambo och Delia som kom hit igår! Har haft de så mysigt idag. I morse va vi ut på en riktigt långpromenad, vi gick i snabbt tempo i 1 ½ timme, de ni!! Så alla kex, ostar och chips som jag gluffsat i mej har jag gjort mej väl förtjänt av!

Imorgon bilr de lite shopping, ska till kungens kurva och spana lite och kanske till barkaby. Ska bli trevligt! Säger som min underbara sambo; köp köp köp köp köp!

Nu ska jag forsätta kolla på fotbollen!

Ha en trevlig lördags kväll och en mysig söndag!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0