En slapp

En slapp dag idag. Vaknade imorse och kände för första gången att jag inte orkar idag, ville bara ligga kvar i sängen och bara sova. Hade feber när jag vaknade, de gjorde ont i hela kroppen. Men va gör man när man måste? Nu mår jag betydligt mycket bättre iallafall. Så de e skönt! 

Sitter och tar mej en kopp kaffe, de är så gott. Skulle nog inte klara mej utan kaffe. 

Igår va vi på stan hela dagenmed Anette och hennes lilla Max, vi fikade, gick runt på stan, sen fikade vi igen!! Ha ha ha! Super trevligt hade vi, tack Anette för allt! 
Va så trött igår så jag somnade kl 20.00 missade Desperate... Kollade in kanal5.se för att se på de där, men de kostade 19 kr. Så jag väntar hellre tills söndag då reprisen visas! 

Gav Adina potatis idag igen, men de va inte alls gott idag. Hon fick kvälningar och blev super arg! Så söt hon är! Vi har försökt några kvällar irad att ge henne ersättning i flaska, utan något vidare resultat. Så idag har jag försökt lite under dagen oxå, får se om hon börjar gilla de snart, jag hoppas verkligen de. Vill kunna vara borta några timmar och veta att hon håller sig mätt och framför allt nöjd! Skulle vara så skönt astt kunna göra något emnsan i bara nån timme. Jag vet oxå att min sambo skulle tycka att de va mysigt att få vara själv med henne utan mej som en hök. Så håll tummarna för att de ska gå bra snart! Jag har öven fått för mig/ och hört att vissa barn sover bättre med ersättning, då kanske nätterna blir bättre också. Hon sover hela nätterna de är inte de, men hon somnar bäst ammandes vid bröstet, så om man kan sitta i lugn och ro och mata henne och sen få henne att somna i sin säng vore toppen. De är så kallt på nätterna, så när hon ligger klistrad intill mej så är de alltid en axel som blir super kall. Plus att få sova på mage vore oxå skönt!

Imorgon skulle egentligen Lenitha och Satu komma hit, men så blev de inte. Så imorgon är oplanerad, får se vad man hittar på, skulle behöva städa och tvätta men de kommer jag hinna göra nån annan dag :P Måste göra saker som inte kostar pengar, måste spara till semestern vi vill åka på!! De sparar jag gärna pengar till! Att gå till nya köpcentrummet i Liljeholmen är juh gratis, även bussen för personer med barnvagn är gratis! Då gäller de att ha lämnat visakotet hemma så man inte hittar nått "bra att ha" där. Vi får se vad morgondagen har med sig för oss.


Underbara Max


Här ligger Adina och leker


Såg sig själv i spegeln och började skratta!!

Nu ska jag gå och underhålla dottern som just vaknat!

Ha en fortsatt bra dag.

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Katarina

Du är så duktig och en superduper mamma! Jag är så stolt över dig (tror ju i min enfald, att jag har lite att göra med det...;-)!) Jag hoppas att du mår bättre och att Adina ska börja gilla "vällingen"!! Love you!

2009-10-28 @ 18:38:43
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Ehlin

Tack mamma!! Älskar dej!

2009-10-28 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0