Bilder, massor med

Bilder, massor med bilder har jag fått av min underbara bror Johan, tack för att du tar dej tiden att hjälpa oss med alla kort!

Denna helg har varit fullspeckad! I fredags va vi i Rimbo, hade super trevligt. Fick träffa en liten söt tjej Emma på precis en månad och hennes föräldrar så klart!!
Vi sov kvar där, sen på lördagen efter lunchen åkte vi till Uppsala för att hämta upp Delia, alltid lika mysigt och trevligt att umgås med henne!
I går, Söndag så åkte vi till Uppsala igen. Jag och Adina släpptes av i Storvreta, där träffade vi Iris hennes kille Mattias och deras dotter Engla (hon är 14 månader) en super mysig liten tjej! Jag/vi fick så otroligt mkt kläder av Iris. Tack så jätte mkt!
Sen gick vi över till Annica & oc. där fick vi kaffe och massor med glass. De är så kul att träffa henne med hennes underbara familj!
Efter de blev de ett snabb besök hos Mia och PG, där väntade Lenitha! Och Mia va tyvärr inte hemma. Sen kom Satu och Lina förbi! De gick snabbt, men den lilla stunden va super trevlig! Sen kom min underbara och plockade upp oss, hann tom åka förbi min bor och hämta upp massor med bilder.
Ja, hann tyvärr inte träffa alla, men de blir för stressigt att knacka dörr och dricka kaffe hos alla, är ledsen. Men jag kommer nog snart igen, plus att jag går hemma hela dagarna och bor bara 40  minuter med tåget ifrån Uppsala, så ni som vill träffas snart igen är välkommen! De är lite bökigt att åka tåg med vagnen dessutom, så då förlitar jag mej på min undebara sambo att köra mej och de kan han inte när han jobbar till exempel.

Ska lägga in bilderna från min kamera i datorn, sen kommer de bilder från helgen!

Nu ska jag ta hand om min underbara dotter som sitter i sin babysitter och börjar bli uttråkad!
Stackars henne, senare idag ska hon vaccineras, usch. Jag e såå otroligt rädd för sprutor/nålar. Slå mej hur hårt du vill de kan jag ta, men tar du fram en nål, så vänder jag på klacken och springer!!

Ha en bra dag allihopa så kommer de som sagt bilder lite senare!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0