Är så trött

Är så trött, där fick jag för att jag var vaken till över elva igår. (egentligen över tolv med tanke på att vi just dragit tillbaka klockan)
Adina vaknade, de är juh så mörkt på morgonen så jag ser inte äns klockan, så jag ligger där yrvaken och chansar, imorse tippade jag på att klockan va ca 6.00. Så jag gnuggar ögonen och intalar mej själv att jag är pigg, inge problem. Men åhh va irriterad jag blev när jag såg va klockan va, hon va bara 04.27 när jag kollade. Kom då ihåg att jag legat i sängen att tag med henne i hopp om att hon ska somna om, men icke.
Så jag slängde ner alla kuddar i soffan och drog fram filten(älskade pappelina, den bästa, mysigaste, och skönaste filten någonsin) och lag oss där. De tog kanske 30 minuter för henne att somna om. Men de konstigaste är att även fast vi somnade om igen så är jag så otroligt trött, nästan som att jag har grus i ögonen, dom vill inte riktigt vara öppna. De va länge sen jag vaknade och inte ville vakna direkt, är i annat fall en morgonmänniska. Morgonen är underbar! Men inte idag...
Kan juh vha nått tatt göra med att jag hade feber igår när jag vaknade, så de kanske är så att jag fortfarande är lite förkyld. Men jag är lika förvånad varje gång jag e trött och seg på morgonen.
Nog om detta nu.

Idag ska vi till stan för att träffa Anette och Max, ska bli så trevligt, alltid annars nu dom senaste gångerna vi träffats så har vi varit lite stressade, för hon har tider att passa, hon måste hämta sin andra son på dagis vid 14.00 och de tar ett tag att ta sig till där hon bor. Men idag har vi ingen tid att passa, inte tidigt iaf!!

Nu ska jag gå och tvätta ansiktet och ta mej en till kopp kaffe så man vaknar till ordentligt. 
Jag har alltid varit en "Nyhetsmorgons" tjej. Men jag har dom senaste dagarnabörjat kolla på "Vakna! Med the Voice".
Vad kollar ni på på morgonen?

Ha en bra dag!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0