Solkräm på

Solkräm på för idag tänker jag pressa i solen, lite iaf!  Vet inte riktigt hur mkt jag orkar sola, men lite iaf! De kan bli så otroligt varmt på våran balkong, kanske slutar med att de blir kallduschar i eftermiddag för min del, vem vet!?
När de kommer till att sola så är jag en sån som gillar att sitta still i ca 5 minuter, sen e de något som kryper i mig eller något som måste göras, så att sitta still i solen mer än 10 minuter e ovanligt, mycket ovanligt för att vara mig!

Idag är de en vecka kvar tills våran lilla bebis är beräknad, åh va jag längtar!
De är så svårt för mej att förstå att de som rör sig i min mage är en liten bebis, en bebis som kommer vara beroende utav sin mamma och sin pappa; vilket är jag och min sambo. Jag blir lite nervös när jag tänker på allt ansvar de innebär, men samtidigt en helt underbar kännsla! Men tänk då hur de e för mannen genom hela graviditeten om jag har svårt att begripa, hur känns de då för honom? Livet är underligt, men helt underbart!

Nu ska jag ladda för en dag på balkongen!!
Ha en underbar dag allihopa!

Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0