Ny vecka!

Ny vecka! Va tiden går fort, men jag kollade på vädret imorse och där säger dom att vädret denna veckan kommer bli bra, jag känner mej lite splittrad när de kommer till fint framför allt varmt väder. Jag är svullen annars i min graviditet, men när de e varm så blir de så mycket värre. MIna krokiga fingar blir att se ut som grillade hotdogs och benen ska vi inte äns prata om. Jag har ett par så kallade foppatofflor (rosa är dom by the way) dom e ganska stora, om inget annat väldigt breda, tom dom blir lite tighta. Ah jag ska inte börja gnälla än iaf! Bara förbereder er på att de kan bli lite gnäll!!!

Igår hade jag Dominika på besök, hon har en son på 2 ½ månad; Vincent heter han. Åh så söt han är! Vi hade riktigt trevligt. Åt lunch, drack kaffe och åt jordgubbar, sen blev de toast på kvällen! Mysig dag blev de!




Nu ska jag göra mej iordning för en bra dag! 
Hoppas ni alla fåren riktigt bra varm dag!!! 

Xo Xo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0