Nu är de slut på veckan

Nu är de slut på veckan, nu e det dax för fredags myyys. Ja nu är de fredag, för mej blandas dagarna ihop och likaså alla datum. Och att hålla koll på vilken vecka de e är för mej nästintill omöjligt, har fullt upp med att hålla koll på vilken graviditetsvecka jag är i! Nu har jag haft semester i en och en halv vecka, jag har så tråkigt. Va ska man hitta på? Vädret är så tråkigt, men hade de varit för varm så hade jag gnällt över de me! Nä nu får de vara slut på allt gnällande från min sida! Jag har bara ca 3 veckor kvar tills att vårat lilla mirakel kommer till världen! Är så spänd, förväntansfull och otroligt nervös, en härlig och mycket underlig mix! Har just gått igenom mina bilder på magen: här kommer några i storleksordning:
Vecka 18
v 18
v 20
v 20

v 23
v 26
v 26
v 28
v 28
v 33
v 33
v 35
v 35
v 38
v 38

Ah häftigt e de juh att se skillnaden.
Har fortfarande svårt att begripa att de är en bebis i min mage. varje dag när hennes pappa kommer hem från jobbet och bröjar prata med mej så börjar hon rör på sig! De är inte bara jag som saknar honom och blir glad när han kommer hem på kvällarna/eftemiddaranra!
Och snart e hon här!

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Katarina

Nu ska jag inte skratta ÅT dig..för din mage är jättefin! Men REKLAMEN..HAHAHAHAHAAA...först hemorojdreklam..och NU KONDOM...hahahahahaha..Jag döööör...hihihi...vart får blogg.se allt ifrån??Love you!/Mamma

2009-06-12 @ 16:39:47
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej, Vad roligt :) Tack så mycket! Fina magen, snart är det dags vad spännande!!! kram

2009-06-12 @ 23:11:34
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Iris

ÅH! Vad fin din mage är Ehlin! Jag är så avis!!! :)

2009-06-17 @ 20:43:55
URL: http://iriseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0