Jaha då sitter man här...

Jaha då sitter man här och bloggar. Jag som konstigt nog lovat mej själv att inte börja blogga, men men de e juh för sent nu!!

Idag är de tre veckor kvar tills våran lilla tjej ska komma till oss, de är så spännande. Tycker inte de va länge sen som graviditets testet visade två plus och ni nu sitter jag här ca 7 månader och 20 kg senare (kanske mer har slutat väga mej nu :P!!!!) herregud va tiden går fort. Ska bli så mysigt med en liten bebis i våran lilla familj.
Blir dock kallsvettig när jag tänker på hur hon ska komma ut.
Jag har semster sen en vecka tillbaka och med de roliga vädret man lyckats få så finns de juh inte så mkt mer att göra än att kolla på tv (nästan) heladagarna och då titt som tätt visas de ganska vågade reklam inslag på kvinnor som ligger på en sjukhussäng och skriker av smärta och ångest. Elakt tycker jag att visa dom, jag får gåshud när jag tänker på hur hon ska kunna komma ut, ut från mej. Ajjjj. Nä nog om de nu.

Som sagt så har jag inte mkt att fylla ut mina dagar med så jag förmodar att de blir fler inälgg under en dag!
Nu ska jag gå ut och knalla med doggen *kul i spö regn*


Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Katarina

Nämen....välkommen till bloggens underbara värld...nästan lika bra som facebook...Love you! Och du kan ju trösta dig med att ingen kvinna har varit gravid i mer än 9 månader, för UT kommer hon!!Och det kommer att gå bra ska du se!

Kramis

Ps. Det är solsken i Uppsala! D.s

2009-06-09 @ 09:26:50
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: carola

Hellooooo baby! KUL att se dej här =D

Ser att du också har reklam för "Xyloproct mot ändtarmsbesvär" fast ditt är preciserat till blivande mammaor. Roligar reklam finns det ju... Nåväl lycka till med ändtarmen och allt annat i livet, ang förlossning och sånt X) Du är så bra! Kraaam!

2009-06-09 @ 13:09:16
URL: http://carolaorigianelalltsa.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Kul Kul..Nu har man en till blogg man måste läsa...

2009-06-09 @ 21:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0