För de regnar här i Stockholm idag....

För de regnar här i Stocholm idag, du har de säkert bättre än jag, känner ni igen texten, en gammal låt av Carola! Ha ha ha. Jag älskade den låten när jag va liten/mindre!

Va kul med alla kommentarer, Tack!

Igår va vi och handla i kungen kurva, Ikea först för att hitta en himmelsäng till spjälsängen, men de fanns ingen. Så de blev en lite annat ist, som serevtter, galgar och matlådor. Sen till rusta, där har dom billga saker som tex diskmaskinsmedel, disktrasor osv! Sen citycross, mat mat mat, men där får man mkt mat för pengarna iaf. Ah nog om va vi handlade men dit jag vill komma är; som jag skrev igår så e de mkt hormoner i min nu stora kropp. Men jag lyckades inte bli arg en ända gång på hela shopping turen!!! De ni, min sambo va lite nervös innan vi skulle in och storhandla på citycross, så han bad mej snällt och vänligt att ta en grill korv innan vi gick in men jag vägrade,(vi hade juh redan tagit oss en korv på Ikea) Hi hi hi, jag e ganska stolt över mej själv, betyder detta att jag lärt mej leva med hormonerna lr att korven på ikea gjorde susen? Ha ha ha!

Idag som ni läste så regnar de, tråkigt. Men jag ska till Tumba, ska träffa en arbets kompis som oxå är gravid, hon är planerad tills på fredag, de ni!! Inte nog med de, de är hennes fjärde barn!! En super snäll tjej e de, så de ska bli rikigt trevligt! Ska ta lite bilder som jag kan lägga ut sen! Ha en underbar dag allihopa!!

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jaa...nån gång måste du väl lära dig att du har NOG med skor och det är annat som måste handlas...Fast jag tror nog korven gjorde susen...bra jobbat A!!Hoppas att du får en bra dag! Kram

2009-06-10 @ 12:51:40
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Lenitha

hehe:) kul o läsa din blogg ehlin

2009-06-10 @ 12:54:15
Postat av: Ulk

Jag har varit här

2009-06-10 @ 19:48:32
Postat av: Karin

Kul att se Dig lite på nätet. Lämnar ett fotavtryck här.

Förr sågs vi på Julias födelsedag (nu på lördag)

Ha det gott!

Karin

2009-06-10 @ 22:09:55
URL: http://karinjubal.zoomin.se
Postat av: Cat

Du e ju bara så HIMLA söt! :))

2009-06-10 @ 23:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0