Då va de början på en ny vecka

Då va de början på en ny vecka nämligen midsommarveckan!!
Va tiden går fort, helt otroligt.
Va juh på bröllop i lördags i Börjekyrka, super fin vigsel och en riktigt trevlig fest på de. Bruden måste jag få säga va bedårande vacker. Hade riktigt trevligt, de va lite stelt(alla va nyktra) till en början på middagen men när alla fått i sig nått glas vin så släppte de! Har ni sett den reklamen där dom är på bröllop och alla sitter fint och e lite allmänt blyga, sen juh mer alkohol alla får i sig så juh mer festar alla loss?! (dom sjunger under hela reklamen: tjohopp slå klackarna i tacket ...) Ah jag älskar den reklamen, iaf och så ungefär va de i lördags! Riktigt kul! (jag va juh nykter såklart, få inte för er något annat) Grattis Marcus och Moa och tack för att vi fick komma och dela eran speciella dag med er!!!




Ja, nu strular datorn så jag får inte fram några mer kort, tyvärr.

Vi sov hemma hos min mamma och Tobias (min yngsta lillebror, då menar jag inte minsta :P) på natten från lördag till söndag, de va mysigt, fick en riktig frukost buffé på söndags morgonen och sen till lunch bjöd hon på köttfärslimpa och kokt potatis *mums* Tack Mamma! Fick även träffa min moster Helena och hennes två söta döttrar Isabella och Madelene.
Johan, min lillebror (min älsta lillebror, då menar jag inte största:P) och hans festmö va så snälla och hämtade mej i lördags kväll i ingemansland, tack så jätte mkt för de. Är verkligen tacksam!

Idag e jag sjuk, stackars mej. Man känner sig verkligen klen när man har feber, orken finns lixom inte riktigt, har druckit lite honungs vatten med citron i hopp om att vitaminerna ska göra mej piggare iaf.
Hmm och måste juh bara få berätta/förklara. Jag har inte bara feber utan oxå riktigt ont i halsen, när snarkandes människor har ont i halsen va händer då?! Jo de ska jag för dej min vän berätta; man snarkar mer. Mycker mer. Säger bara en sak, min stackars sambo har inte fått sova mkt inatt. De fösta han sa imorse när jag vakade va: de här funkar inte Ehlin, jag måste köpa öronproppar... Förlåt mej älskling. Stackars honom,de e juh nästan så illa att jag ont i halsen utav allt snarkandes (stackars mej va?!)... Älskar dej.

Nä nu ska jag sova en sväng sen är de dax för att ringa min underbara vän Maria, de va ett tag sen jag hörde hennes ljuva stämma.

Ha en underbar dag allihopa!

Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0