Bebisen

Bebisen i min mage, börjar bli för stor för att vara i min mage. De känns som att hon försöker ta sig ut genom mina revben. Hon sträcker på sig, och de går lixom inte rikigt att sträcka på sig därinne. Det gör inte riktigt ont, men de känns konstigt. De är en märklig kännsla att ha en bebis i magen, de går inte riktigt att förklara för någon som inte varit med om det själv och vet exakt vad man pratar om. Men de e underbart. Konstigt, annorlunda men underbart.

Kan inte för mitt liv begripa att idag är de exakt två veckor kvar tills att hon är planerad att komma ut (30/6)! Jag undrar när hon kommer komma ut, de är spännande.
För några veckor sedan va jag riktigt nervös inför förlossningen, men nu är jag inte de längre. Vet inte vaför men jag har nog insett att hur mkt jag än bönar, ber och gråter så kommer jag inte komma undan en förlossning. Jag är varken den fösta som ska gå igenom en och inte den sista heller, plus att de finns många kvinnor  som har fler barn än en. Så, så farligt kan de juh inte vara?!! Eller?

Nä, nu ska jag göra mej iordning för att åka hem till svärmor på middag!

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Katarina

Det kommer att gå SÅ bra...ut kommer hon iallafall...det kan jag lova...fast inte igenom revbenen dock!! ;-) Lillebror J sparkade ju en "spricka" i mina revben..hugaligen..ont gjorde det!! Hälsa svärmor! Kramisar!

2009-06-16 @ 18:21:17
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Skövde

Ja, du vet ju redan vad jag kommer skriva här: "DET ÄR URHÄFTIGT ATT FÖDA BARN!!!!! Det gör förbannat ont, men det är som bortblåst när hon är ute. Och det är SÅÅÅ sant, jag vet att alla säger det, men det är nått ALLA har rätt i."

Puss

2009-06-16 @ 21:03:25
URL: http://mukkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0