God fortsättning

God fortsättning önskar jag er alla!! Hoppas alla ni som läser har haft en underbar vit jul! De har vi, de har varit så mysigt här uppe i Dalarna. Vi kom hit i måndags, har haft de super lugnt och skönt, precis som julen ska vara tycker jag. På julafton så åkte vi till min moster Helena och hennes familj för att fira själva julen. Massor med god mat fick vi. Adina fick så mycket paket, mycket kläder, böcker, leksaker mm. Jag och min underbara sambo fick massor med dollar till våran resa nu efter nyår. Jag längtar så tills New York. De ska bli så underbart att få komma dit.

Imorgon bär de av hem igen, får se om vädret tillåter oss att köra. Hoppas de inte blir allt för jobbigt att köra för min sambo, jag har juh inget körkort, tyvärr.

Juste höll på att glömma, vi hade bestämt att inte ge varandra några julklappar i år, vi ska juh till NY, så vi handlar där ist. Så i tisdags kom min sambo till mej med ett palet. Jey, jag har fått en iphone, jag är så tacksam och såå nöjd. Tack älskling!

Nu ska jag vara social här. Hoppas ni får en mysig kväll!! Bilder kommer imorgon eller på söndag när jag fått in dom på datan hemma.

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0