Idag är de

Idag är de en underbar dag! Det bara är så, kan inte bli annat när man fått sova bra och inte behöver gå upp innan 06.00!
Adina är på dagis, jag och Douglas bara hänger! Jag ska försöka fixa lite saker under dagen, de borde inte vara några problem!
Igår fick jag mej en spark i baken, de behövdes verkligen. Jag måste verkligen ut ur i småbarns bubblan, jag måste rycka upp mej! Måste ta tag i mitt /vårt liv!
Jag blev så glad idag, pratade med en vän, som utan tvekan tackade ja till att komma hit och umgås med oss i morgon! De ska bli så otroligt trevligt, vi har inte setts sen jag va hög gravid med Douglas! Jag riktigt längtar!
Nu ska jag värma lite lunch, sen fixa och dona med allt!!!
Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0