God Morgon alla glada!!

God Morgon alla glada!

Idag ska jag stå och sälja på loppis, de ni! Har gått mycket på loppis dom senaste åren, men aldrig stått, har mest samlat på mej en massa kläder och saker för att sälja!
Igår rensade jag alla kartonger med barnkläder och mina gamla kläder!
Oj, jag kan inte fatta att Adina varit så liten, hittade små små klänningar, knappt använda, för när hon föddes va de så varmt så hon hade mest blöja bara på sig!

Jag tycker om (vissa) loppisar, jag gillar trängseln (de hör till tycker jag) och folk som prutar, tittar, suckar, blir helt paffa över de billiga priset mm.! Man får en utomlandskänsla!
Sen tycker jag att om man kan fynda en tex rörstrand porslin för 50:- så varför inte ha de hemma!?? Ha ha ha, nej då så illa är de inte men ni fattar!
De ska bli så kul idag, är laddad och förväntasfull (vilket jag inte borde vara, men jag kan inte låta bli!!)!
Det är jag och vår vän Issa som ska stå (Adinas gudfar Mikko´s tjej!!)

Så alla ni som är sugna på att fynda (då menar jag inte våra saker utan allt annat som finns!!) eller bara umgås lite nere i en lokal med massa galna, trevliga, normala människor; KOM och FYNDA! Vårbergs loppis är det!



Uppdaterar er säkerligen senare med bilder på mitt lilla äventyr!

Ha en riktigt bra söndag och speciellt min (ingifta) morbror Conny som fyller år idag! Massor med grattis till dej, du är en underbar person som förtjänar en underbar dag, vi älskar dej!!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0