En grå trist dag

En grå trist dag är exakt de jag behöver idag, för jag måste verkligen fixa med en massa måsten här hemma!
Douglas har den senaste veckan (om inte längre tid) sovit super dåligt, han har vaknat mist 10 ggr per natt. Man glömmer verkligen bort alla dessa perioder i barns utveckling som gör att dom sover oroligt, är lite gnälliga osv. En tröst är juh att de förhoppningsvis går över snart....!
Gårdagen va jätte trevligt! Vi va till Uppsala för att fira min mamma som fyllde år i lördags, fick även äran att se min moster och hennes familjs nya lägenhet och träffa min mormor, Emilia, min bror Tobias och Delia en snabbis!

Idag ska jag tvätta, städa osv! Ska även till Adinas dagis och säga upp hennes dagisplats....! Får se hur de går! Denna vecka jobbar min sambo till 18, så vi är själva hela dagarna, så något skoj ska vi försöka hitta på iaf!

Nu ska jag se till att sätta igång!

Ha en underbar dag!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0