Jag måste

Jag måste bara få tycka, som nästan alla andra: Guuud va tiden går fort!!
Våran son blir fyra månader på fredag, då ska vi ge honom mosad potatis, wow! Så spännande och se om han bara kommer sluka i sig eller om han blir en svår grabb att vänja vid fast föda!!?
Har sakta men säkert börjat med ersättning nr2 nu, så vi har en grabb som är lite kinkig och förmodligen riktigt trög i magen, (stackarn, inte bara att han e trög, utan att jag berättar det!! Ha ha ha)
Vikt och längd har jag ingen ny info om, så jag får återkomma när jag har det! Men de är en stoor skillnad!
Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jaa, tiden går riktigt fort..

och fin är han.. så man bara vill äta upp´an ;-)

Kraaam!

2011-01-04 @ 09:34:26
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0