Hjälp vad

Hjälp vad är de som händer med våra barn?!?
Adina har varit kinkig i flera dagar, det är nog en blandning av vaccinationen och nya tänder och ett lass trotts. Å Douglas har förmodligen oxå tänder på gång samt ont i magen och kanske en dålig sov period/fas....
Jag är helt fysiskt och metalt slut.
I natt skrek han held hejdlöst i två timmar, han gnällde i säkert 1-2 timmar på de, mellan 01.00-04.00. Jag låg och grinade av utmattning vid ett tillfälle, helt otroligt. Jag satte tom i öronproppar, sen somnade han och så vaknade jag utav att min sambo skulle iväg till jobbet. Då vaknade så klart Adina, så jag fick henne att ligga kvar i sängen till sex. Suck pust och stön.
Idag är en dag så jag helst skulle vilja vara barnfri, även fast det är synd om dem (såklart), men mitt tålamod när jag är trött är verkligen inte de bästa här på jorden.
Min önskan just nu är att få sova en hel natt, utan att behöva mata, stoppa i napp, vagga, vycha och kissa eller nått annat. Att vakna minst 5 ggr per natt tär, de tär verkligen (på oss båda självklart).
Jag hoppas de går över, gärna igår....! Snälla, snällla jag ber verkligen att de går över snabbt!
Nu ska jag sluta gnälla, bita ihop och se framåt! Om nått år kommer vi väl sitta här och längta tillbaka tills när barnen va mindre och kanske till och med skaffa oss en till liten. Fy vilken jobbig tanke just nu, en till?!!?
Hur klarar sig dom med trillingar? Tvillingar? Tre barn som är födda tätt??
I denna mage låg Adina och väntade på att få komma ut i världen!
Tack och hej, nu ska jag ha bjöjbyte maraton :D
Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Såg på "raising sextuplets" igår! Gaaaalet!

Barnvaktsakuten/extra personal: 0736769554 <3

2011-01-21 @ 12:36:35
URL: http://jenerimam.blogspot.com/
Postat av: Katarina

Säg till om du vill att jag ska "ta" nån...

Jag ställer upp, det hoppas jag att du vet!?

Love you!

2011-01-21 @ 14:23:38
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: jennie melander

ska hjälpa dig nu i veckan!!

<3<3

2011-01-21 @ 17:29:07
URL: http://jenniemelander.myshowroom.se
Postat av: IsaDora

Själv så blir man ju grinig om man någon natt har sovit dåligt eller vaknat och inte kan somna om. Och då har man ju bara sig själv att tänka på och ta hand om... Så det är ju verkligen förståligt att man blir trött!! Ni är duktiga!



Hoppas att det blir lugnare framöver så att ni hinner vila upp er :) Och jag får väl tillägga som alla andra att det är bara att ringa när det behövs en babysitter :) Det skulle väl inte sitta helt fel att få en heldag för sig själv och gå ut på en mysig dejt med Alfonso!?



Kram kram ♥

2011-01-21 @ 22:14:28
URL: http://isadorawillind.blogspot.com
Postat av: Lina

Usch jag vet hur det är :( Hoppas det blir bättring snart...Hade gärna erbjudit mig, men jag tror inte att det blir så mycket hjälp med mina tre små huliganer. Däremot vore det mysigt att ses någon dag;) kram

2011-01-22 @ 11:21:35
URL: http://linaset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0