Idag är de

Idag är de första dagen jag ska lämna Adina själv på dagis. Kl 10 ska jag lämna henne och hämta vid ett (förhoppninsvis sover hon när jag kommer så jag är där när hon vaknar), om dom inte ringer mej tidigare dvs...
Jag har så ont i magen, det är en rörig avdelning. Dom har några barn som skolades in för tre veckor sedan som är jätte ledsna plus att idag är de två barn som ska lämnas, hur ska dom ha tid att trösta och vara trygga mot dom? Igår va de en fröken (av tre) som va sjuk, dom fick inte in någon vikarie.
Jag hoppas verkligen att dom löser allt, för barnens skull.
Jag är inte den som är mjäkig, mesig mm. Men nu är jag så nervös, orolig och tveksam. Hade nästan hoppats på att hon skulle vara fått nån bacill från dagis så hon fick stanna hemma idag.
Aja, klart de kommer gå bra, dom andra äldre barnen klarar de juh, de är bara jag som är orolig och har spearations ångest!

Konstigt de känns nu när hon är så stor. Hon är en utav de älsta på avdelningen, så de känns skönt att hon har fått vara hemma så pass länge ändå! Tänk att våran dotter ska börja på dagis.... Helt otroligt!!

De är klart att de kommer gå bra, det är inte de. Jag menar de värsta som kan hända är att dom ringer mej och ber mej komma och hämta henne tidigare.

Nu är de slutältat offentligt!

Jag återkommer kanske underdagen och berättar hur allt gått!


Princessan är inte så liten längre, redo för dagis idag!!



Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0