Det va länge sedan jag skrev nånting

Det va länge sedan jag skrev nånting, ist för att bara berätta va vi göra ibland på dagarna!
Jag måste berätta för er, att just nu, i detta NU så njuter jag verkligen av att vara mamma till två barn!
Sen solen hittade tillbaka, vädret varit skönt så har jag kunna börja njuta av min vardag som tvåbarnsmamma och allt vad det innebär.
Jag tycker det är så mysigt att bara gå ut till någon (utav typ 20) lekparker runtomkring och bara vara, njuta, leka, fika, luncha, busa, mysa! Mina rutiner sitter nu, jag vet vad som gäller, jag klarar av vadragen utan att tycka det är kämpigt, svårt och väldigt krävande!
Samtidigt hade jag föreställt mej att allt med barnen, nätterna skulle vara så mycket jobbigare än vad det varit och är, så jag är väldigt glad att våran son kom ut så nöjd som få!

Åter igen har jag fått sänka mina förväntningar, tänk va de kan göra!! Jag njuter!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0