Vi har gått och

Vi har gått och blivit nyttiga här hemma, jag har dock lite problem med att hålla mej borta från allt sött och flottigt. Jag försöker lite halvhjärtat, jag tänker så här; att jag ammar juh fortfarande så jag behöver lite onyttigt den nya meny´n här hemma! :D Äter mycket mer sallad och mer osaltad mat än tidigare, alltid en början iaf!
Men jag hoppas att kunna utesluta socker helt och hållet inom en snar framtid, förut hade jag inte problem alls med det. Jag vill sakta men säkert trappa ner på sockret och inte tvärt sluta, då vi har (eller ja, min familj) har nog med hormon svängningar!! Ha ha ha, usch för hur snabbt humöret kan svänga!! :D
Ingen diet för min del utan enbart lite sunt förnuft och så småning om motion som ska få mej att komma i form igen! Har lite ont i mina fogar så jag vågar inte riktigt ge mej ut på en rask promenad än. Hoppas de går över snart!
Här om veckan va vi på ettårs kalas och blev bjudna på denna smarriga tårta! Mums!!
Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Vad roligt att du uppskattar att jag börjat blogga igen :) Okej! Ja, jag rådfrågade på Kicks. Köpte regöringen & en loation. Får hoppas på att dom är bra! Hoppas vi ses snart. Puss & Kram

2010-09-21 @ 22:39:18
URL: http://allanissarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0