Stress stress

Stress stress stress, men egentligen är det bara en väntan på att våra vanor ska falla på plats. Att vardagen ska komma! Alla nya vanor och rutiner ska platsa in i våra(mest i min hjärna tror jag) liv! Jag är gillar att ha städat och undan plockat, bara det är en liten utmaning mitt i allt! Jag gnäller inte, bara delar med mej utav mina upplevelser som en orutinerad tvåbarnsmamma!!
Jag gör inte mycket annat än ammar Douglas, han äter lite sen somnar han, äter lite sen somnar han osv osv! Men samtidigt vill jag umgås, busa, krama, leka, pussa på/med Adina (självklart gör jag det varje dag, men inte på samma sätt och med lika mycket tid som innan vi fick våran son). Nästan som om jag vill kompensera tiden jag just varit med honom, lite inre känslomässig tvist. Men som tur är har jag min underbara sambo som är hemma och håller ställningarna! Jag tror att min "sorg" över att förlora tid med Adina väldigt mycket går ut över honom, tyvärr. All kärlek och tacksamhet till dej min älskling!
Det är verkligen en upplevelse att skaffa barn, första barnet är verkligen en omställning i ens liv, nästan en känsla av intrång i livet. Andra barnet är men en balansgång, än så länge iaf! Ska bli spännande och se hur de känns och ser ut om någon månad!
Här är vi på BB <3


Adina pussar så ofta hon kan och får möjlighet på Douglas, här är han 4 dagar!
Älskar dessa små barn så otroligt mycket, de finns inte ord för kärleken som en förälder har och känner för sina barn!
Måste börja ta mej ut för att gå på promenader! Fettet ska sakta men säkert försvinna, men gärna 10 kg innan den 1/11!!
Nej, nu ska jag amma lite och kolla på Idol!!
Ha en bra måndags kväll!!

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Liliana

Jag förstår precis vad du menar! Jag satt bara och grät på kvällarna och tyckte så synd om Liam som inte längre hade en egenplats som barnet i familjen. Trodde att han skulle känna sig utanför och bortglömd men han har inte varit så glad som när lillebror kom.



Ja vilka känslor man får dagarna efter förlossningen. Vi ses så snart du är back on track.

2010-10-01 @ 21:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0