Innan Douglas föddes

Innan Douglas föddes så va de många som berättade att syskon inte alltid är lika (klart att jag visste de innan, men de va många som poängterade det), att jag inte skulle få en chock om de kom ut en bebis som inte alls liknar Adina överhuvud taget! Men jag fick en chock över hur lika dom är. Helt otroligt! Håller ni med?
Nu ska jag sätta mej och kolla lite på tradera, som är som en drog, även fast jag inte handlat någonting (inte på några dagar iaf :P)! Ska inom en snar framtid börja sälja saker där jag oxå, där och på blocket, ska bli spännande och se vad man får för sitt "skräp" här hemma!
Ha en mysig fredags kväll!
Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Justinstella

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-02-10 @ 08:22:48
URL: http://justinstella.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0