Ett tag där

Ett tag där trodde jag att allt va för bra för att vara sant, men de kom en liten känslosvacka (de kommer att komma flera oxå). De känns (de oxå är) som att jag skuffar undan Adina, jag får så ont i magen av det. Hon har juh alltid fått kramas när hon visar att hon vill det, men inte nu alltid, speciellt inte om jag är mitt i att amma. De gjorde/gör verkligen ont i mitt hjärta, men nu har jag lyckats fixa de genom att ändå kramas eller leda bort henne smidigt så hon inte blir ledsen över något! Mammas lilla hjärta! Hon är så grymt duktig, stor, söt, rolig jag kan fortsätta i evigheter tror jag!! Hon är helt enkelt underbar! Min familj är underbar! Vi är en familj på fyra, helt galet att få in de i skallen! Jag är en tvåbarnsmorsa! Ha ha ha, de låter så annorlunda, konstigt, seriöst men samtidigt så underbart och vuxet!!





Jag kan med glädje och stolthet säga att jag ÄLSKAR min familj och mitt liv!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Lenitha

Du har hur fina barn som helst. Du ska med all rätt vara super stooolt! :)

2010-09-16 @ 11:42:45
Postat av: Helena

Mmm det tar tid att vänja sig! Men snart kommer du undra hur det var innan två barn. Man kommer lätt in i rutinerna! Och du räcker till för båda (även om det inte alltid känns så...)! Kämpa på! Älskar er! Kramar

2010-09-16 @ 16:19:36
URL: http://posansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0