Än så länge är

Än så länge är frukosten kvar i hennes lilla mage! *peppar peppar*
Hon är pigg och glad och de är huvudsaken tycker jag! Finns inget värre än när hon är svag och lealös...
Det blir en lugn hemma dag idag med! Jag kanske ska ge mej iväg med Douglas och visa upp honom på mitt jobb, men vi får se om jag orkar det idag....!
Jag är så tacksam över våran (:P) tvättmaskin, usch va jobbigt de varit utan den..!
Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe, och mysa med Adina! Grabbarna ligger och sover, så nu får vi passa på att ha girltime!
Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Katarina

Skönt att höra att hon mår bättre! Love you all! <3

2010-10-27 @ 07:31:54
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0