Så nu verkar

Så nu verkar de vara löst! Skönt, blev lite orolig där ett tag att bloggen slutade fungera!
Idag har jag haft egentid med Douglas, han är så gó! Han skrattar och ler, han är så söt så jag tror jag dör! Jag är så galet kär i honom, han är så fin! Han är så snäll, han är så enkel!
Tänk att just vi fick dom sötaste barnen i världen :P
Han sover mycket fortfarande, men när han väl är vaken så är de någon timme i taget, de är lite kul! Idag låg vi på matan och bara tittade på varandra. Tänk vad blickar kan göra, ögonkontakt är nog en viktig nyckel i en relation! Mysigt men en två månaders "liten" bebis om inte annat!
Undrar när A&A kommer hem, funderar på att fixa lite middag nu!
Ha en mysig kväll!!

Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0