God morgon!

God morgon! Vilken mysig morgon, vissa dagar vill jag bara inte stiga upp, inte bara sinnet som skriker neeeej utan även kroppen, men idag var de inga problem alls, även fast Adina hållit mej/oss vakna halva natten! När ska hon börja sova hela nätter??! Im just wondering!!
Tänkte göra en efterlysning! Jag har tröttnat på vissa bloggar, jag tycker att vissa uppdateras på tok för sällan så då slutar jag läsa dom, vissa har på tok för mycket text så lässnar jag oxå, vissa handlar bara om viktnedgång, osv! Tex jag brukade läsa Linda Rosings blogg, den är så galet tråkig nu.. Finns de någon som har ett eller gärna flera bra tips? De behöver verkligen inte bara vara b-kändisar utav de kan vara vad/vem som helst! Vore mycket tacksam isf!
Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0