Efter en längre tids

Efter en längre tids fundering har jag kommit fram till att jag ska sluta blogga, kanske inte för alltid men för ett tag framöver iaf.  De tar för mycket energi från mej att blogga, i början gjorde jag det för att jag tyckte de va kul och spännande. Men nu har de övergått till för mycket tankar bakom vissa inlägg, jag har gått och blivit bitter och vill inte "bjuda" folk på gratis insikt i våra liv. De känns som att dom personer som känner oss vet redan vad som händer i våra liv, jag är i en period i livet då folk kommer och går i våran vardag (sådana perioder finns i allas liv, påstår inte att jag/vi är unika på något sätt!!).
Livet handlar om att ge och ta, just nu behöver jag "ta". Dom förändringar som jag/vi genomgått dom senaste 17 månaderna är ganska stora och kräver mycket tid och energi från mej/oss som personer och framförallt som familj.
Ska inte gå in mer på allt detta, jag tar en paus i bloggandet helt enket och när/om jag börjar igen, de får tiden utvisa! Jag ska inte göra det djupt eller personligt! Allt är som det är, så de så :D
Eller så fortsätter jag att blogga och bjuda på bilder och tankar från våran vardag och bara skiter i alla som går miste om allt live!? Det är juh deras förlust, eller hur!!??
Jag faller alltid tillbaka på att jag gillar verkligen att blogga, tycker att det är mysigt att få kommentarer och få "skryta" lite om min fina familj och våran vardag! Som sagt det kanske inte är för alltid, vi får se!
Xo Xo

Kommentarer
Postat av: P

vilket trist beslut, jag ser fram emot att läsa dina inlägg och dina underbara foton dagligen. Men jag förstår samtidigt din känsla. Ibland blir det för mycket. Hoppas du återkommer. Ta hand om dig och familjen. Kram

2010-11-24 @ 16:05:35
URL: http://petraistheshit.blogg.se/
Postat av: Helena

Oh no! Jag som nästintill lever för att läsa och framförallt se bilder på dina godingar! Men jag förstår... Just nu har jag ordentlig bloggtorka själv faktiskt! Vi kan ju uppdatera oss på annat sätt, eller hur?! Love you, kramis!

2010-11-24 @ 16:19:19
URL: http://posansfru.blogg.se/
Postat av: helene

neeeejjj.. va trist.. vi som bor sååå långt bort tycker det är sååå kul o läsa/titta på din blogg och se era underbara gullungar så ofta.. men jag förstår oxå hur du känner o tycker det är helt rätt att sluta om du känner så.. men jag kommer dock sakna din blogg .. kram !!! <3 <3

2010-11-24 @ 18:11:29
URL: http://heleck.blogg.no
Postat av: Skövde

Mäh... mäh.. va?? :(

Hope it's not forever!



Love you!

2010-11-24 @ 20:11:48
URL: http://mukkis.blogg.se/
Postat av: Petra H

<3

2010-11-24 @ 20:34:44
Postat av: Anette

Hej! Helt rätt beslut om du känner att det blir för mycket och att det mer har en negativ inverkan på ditt liv istället för positiv. Klart att jag kommer sakna att kika in och kolla lite på dina bilder men jag träffar er hellre live.. kramis!!

2010-11-24 @ 20:40:03
Postat av: IsaDora

Jag kan ju inte annat än att hålla med alla tidigare kommentarer! Man ska absolut göra det som känns bäst, och är det att sluta blogga eller endast för ett tag så är det bra att följer hur du känner! :)



KRAM!

2010-11-25 @ 14:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0