Vi har en trottsig snart ettårig dotter hä...

img_1095 (MMS)

Vi har en trottsig snart ettårig dotter här hemma... De är tur att hon är söt som socker när hon skriker och väller ur sig krokodil tårar! Hon gör ALLT hon inte får göra; bl.a. Leker med dörrar, klätrar upp i soffan, klättrar ur stolen, klätara upp på vardagsrums bordet, nyps... Ja listan kan bli längre, men jag skonar er! Till och med att sova/somna är en kamp, jag gnäller inte, bara berättar för er!  Hur länge brukar "trotts" hålla i sig?!  Ha en bra dag! Xo Xo


Kommentarer
Postat av: helene

trots ja.. hur länge det håller i sig?? går det nånsinn över? tänk efter.. hihi..JAG kan i allafall vara både vrång och trotsig fortfarande. men kanske det bara är mig?? ;-) i vilket fall ville jag bara skicka en kram o säga att vi tänker mycket på er alla där borta i blå/gul landet <3<3

2010-05-31 @ 15:15:43
Postat av: Ulrika

Nyps?!?? Leker med dörrar och klättrar! Ha,ha,ha!!! Ni är så lika!!!! Du gjorde säkert så med när du var liten....Inte jag, jag var stillsam, blyg och snäll....så jag nyps, slår i dörrar, och klättrar nu istället.

2010-06-07 @ 19:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0