Va skönt att

Va skönt att solen tar en paus, tycker jag som valt att sitta inne med en förkyld Adina.
Så då behöver jag inte ha ångest för att vi bara sitter inne idag igen.
Imorgon går jag in i graviditetsvecka 25, så de är ca 15 veckor kvar tills de kommer en till familjemedlem till oss! Hur coolt är inte det?! Vi kommer vara tvåbarnsföräldrar, de låter så mycket mer är bara "vi har en dotter", eller är de jag som gör de så mycket större än vad det är?
Jag håller på att förbereda mej mentalt på att dom första åren kommer bli riktigt tuffa. Jag kommer förmodligen bli gråhårig, rynkigare och tröttare än vad jag är med bara en liten tjej!
Men tänk så underbart, vi ska ha ett till barn! En liten pojke! De e så spännande, jag är så nyfiken på hur han kommer se ut. Kommer han att vara lik sin syster, mamma, pappa eller en helt annan blandning än Adina? Som sagt väldigt nyfiken!
Imorgon blir Adina 11 månader, hon blir snart ett år. Tiden går verkligen fort när man har barn! Hon gör så många framsteg, mer eller mindre varje dag. Hon reser sig upp och står ett tag, helt själv så klart. Så vi får se hur lång tid de tar innan hon traskar runt här i lägenheten!
Något jag känner att jag behöver bli bättre på är att låta henne äta själv med sked. Jag är nog lat där och tycker de är drygt att torka av all mat, gröt mm. från bord, stol och golv. Men de som sagt ska jag bättra mej på!
Nu ska vi äta lite frukost och bara mysa tillsammans!
Fotograf: Johan Willind, för mer info kontakta mej så hjälper jag er att komma i kontakt med honom!

Ha en skön tisdag!
Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Lenitha

Vad tiden går fort! :) Hon är lika bedårande som alltid! :)

2010-05-25 @ 10:43:24
Postat av: Skövde

Jag tycker du är så modig som bara VÅGAR skaffa fler barn! URHÄFTIGT. Det sku jag aldrig våga, just nu iaf.

Jag är alltid på er sida, det vet du!

Love you!

2010-05-25 @ 20:43:25
URL: http://mukkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0