Oj, va dålig

Oj, va dålig jag har varit på att blogga de senaste dagarna. Men vi har haft fullt upp här hemma, nu äntligen börjar de bli ording och reda. Fint börjar de oxå bli! Tänk va litye ledighet, sol och kärlek kan göra!!

Idag vill jag passa på att gratta min fina, underbara vän Maria (Skövde) som fyller år idag! Grattis vännen min, jag önskar dej en underbar dag!!

Idag ska jag och Adina åka båt Ms Rosella! De ska verkligen bli jätte trevligt och kul, Dominika och Vincent ska oxå åka med oss! Så idag får jag fira min vän på hennes födelsedag, de händer inte alltför ofta, plus att jag även får träffa Hanna!




Min underbara sambo ska vara hemma och måla i vardagsrummet, han är juh så duktig!

Ha nu en underbar dag vad du än ska göra!

Xo Xo



Kommentarer
Postat av: Emily

Låter mysigt! Hälsa Domi.. Kram

2010-05-20 @ 07:25:43
URL: http://emiilynova.blogg.se/
Postat av: Skövde

Blev det nå fondvägg eller??

2010-05-25 @ 20:45:41
URL: http://mukkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0