Jag har verkligen

Jag her verkligen ett barn i min mage, de e så konstigt. De slår mej ibland, att jag är inte bara tjock utan jag är gravid igen. Han lever om där inne, jag känner hans små händer, fötter, knän, rumpa mm! Hur underbart mysigt är inte de? Han rör sig jätte mycket till och från, så länge de inte gör ont och jag mår bra så är de underbart att vara gravid!! Jag kan inte sluta fundera på hur jag/vi ska klara av ett barn till. Men allt går, de vet vi alla, bara man vill. Men ändå, oro'n, rädslan, glädjen och förväntan finns här hela tiden, de är som ni läser mixade känslor.
Jag ångrat inget, våga inte äns tänka den tanken ni som läser detta. Jag är en stolt mamma till min dotter på 11 månader och gravid i vecka 25! Som jag sagt tidigare, livet kunde inte vara mycket bättre än det är nu!
Ha en bra dag så skriver jag mer senare!
Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Louissabrina

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-02-09 @ 12:03:21
URL: http://louissabrina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0