Igår va jag

Igår va jag och Iris på bio, vi tittade på Sex and the city!
Jag kollade på vakna med the voice och dom ratade filmen helt, har även hört andra som sagt att den va super dålig. Så min inställning va att den kommer vara dålig, tråkig och att jag kommer gå ut ur salongen besviken.
Men jag kan juh säga att de va riktigt länge sen jag skrattade så mycket som igår, iaf till en film.
De kanske va för att jag inte hade så höga förväntningar, eller så dom som sagt allt detta o filmen helt enklet inte gillar Sex and the city.
Jag rekommenderar alla er som gillar serien att kolla på filmen! (men kanske med en inställning som inte är så hög!)
Tack Iris för att du tog med mej!
Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0