Idag har dom

Idag har dom på nyhetskanalen sagt att de ska va super fint väder, de hoppas jag verkligen att de blir! Köttet ligger i marinad, solkrämen i högsta hugg och sen får vi se va vi gör innan grillningen!
Har juh som ni kanske läst min kusin och hennes kompis här på besök! Riktigt trevligt måste jag få säga, tror dock dom tycker att de är riktigt jobbigt när jag och Adina kommer upp vid helv sju på morgonen (då är de sovmorgon för mej ska ni veta!! :D), men sånt är livet som småbarns mamma!

Som sagt vad denna dag har att bjuda på får vi se, jag ska låta er veta underdagen!

Ha nu en underbar lördagsmorgon, nu ska jag och våran trottsiga dotter äta frukost! :D


Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

God morgon! Allt bra?

2010-05-15 @ 08:23:34
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hälsa brudarna, A & Adina från moster, svärmor & mormor!! Hoppas att ni får en underbar dag!

2010-05-15 @ 09:10:35
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0