God morgon!

God morgon! Idag vaknade jag med ett leende på läpparna, jag följer två "kändis" bloggar, den ena är Linda Rosings blogg (vet inte varför, gillar henne inte alls något speciellt, men de va nog för att hon va gravid så nära inpå min graviditet med Adina) sen så följer jag Katrin Zytomierskas blogg (hur nu hennes efternamn stavas) De är en kaxig brud, stor i munnen. Men jag gillar henne, hon är riktigt duktig på att provocera, hon har många läsare som älskar och hatar henne! Men iaf, hon va gravid och riktigt övertygad om att hon skulle föda tidgare än hennes utsatta datum. Men hon gick över tiden  med 11 dagar tror jag och blev igångsatt, hon fick sin son igår! Att de föds barn de e juh inget märkligt, men när man "följt" en graviditet och varit förvatnasfull på födseln, gör att man blir extra glad! Och som gravid själv så är man juh känslig!
Ha de så bra så länge!
Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0