Jag började gå

Jag började gå mot BVC igår, men så kom bussen, precis när jag va framme vid en hållplats, sa ja, jag hoppade på den! Ha ha ha, höjden av lathet! De började bra iaf!!

Idag ska jag plocka och städa lite här hemma, senare ska vi tvätta. Har sååå mycket tvätt, från helgen bland annat...*suck/yack*
Ska även hinna med att kolla på gårdagens Grey´s anatomy. Förut så kämpade jag för att hålla mej vaken till efter tio på kvällen, men nu för tiden så kämpar jag för att klara av att hålla men vaken till efter sju, illa va?!! Ha ha ha, känner mej som nån gammal kärring ibland (plus att jag har fått för mej att dom är vakna mer än vad jag är) Jag gör som jag gjort den senaste tiden skyller på att jag är gravid!

Ha en bra dag!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0