Jag är en ganska

Jag är en ganska trogen tittare till programmet "vakna med the voice", de är nog riktat till yngre tittare/lyssnare men jag kollar ändå i brist på annat att glo på eller ha i bakgrunden på morgonen. Dom brukar ha rätt så roliga gäster, idag hade dom Fadde Darwich. Asså herregud säger jag bara, jag har letat runt efter klipp från själva inspelningen men jag hittar inte, hittade dock en bild på honom och hans kompis;


Bilden är lånad från thevoise.se

Kolla in hans ögonbryn, dom är rakade överifrån och underifrån. Han har så mycket botox i ansiktet så han kunde knappt skratta. Josefine Crafoord frågade honom -Varför är du så solbränd? - Jag har starka lysrör hemma, svarar han då... Ha ha ha ha!! Juste glöm inte att kolla in hans slickade sned bena... OMG!!!
Nu ska ha försöka sig på en karriär som komiker! Lycka till! 

Xo Xo 


Kommentarer
Postat av: IsaDora

Och skapa en sångkarriär genom att släppa en singel... Han såg faktist mer eller mindre inte klok ut!

2010-03-09 @ 16:57:27
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Mamma

Näe..hur gammal är han egentligen...skulle kunna tro att han har fått en 50-årskris...värre än min 40-årskris..den ledde ju fram till nått positivt...men vad ska man säga om honom...?? Som du säger OMG!!!

2010-03-09 @ 17:22:10
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0