Ja, jag får väl

Ja, jag får väl börja erkänna för mej själv att jag är gravid (även fysikt!!). De är väl på tiden! De syns juh till och med, de är helt galet jag är i v13 och de ser ut som jag är i vecka 20, om jag jämnför med förra året. Kan juh säga "när jag va gravid med Adina" men de va juh förra året!

Igår va jag på stan med min vän Anette och hennes skönhet till son Max, så mysigt! Jag har fått köpa hennes mammakläder (efter fyra barn är hon nu helt bombsäker på att hon inte vill ha fler :P) De va en löjlig summa pengar för så mycket fina kläder! Tack så jätte mycket!!! Jag är så nöjd, nu ska mina mjukisbyxor som jag levt i dom senaste sju åtta månaderna bort!


Där va jag i v 20 +3 med Adina, jag måste börja ta kort på magen igen nu! Jag undrar om inte magen är större än så redan....? Aja får skylla på att mina magmuskler är borta helt! Ha ha ha! Sei la vie :D

Ja, jag är en gravid mamma till en åttamånaders tjej! Den meningen är lite att smälta för min del, men sakta och säkert så börjar se alla fördelar med det ist för nackdelar! Nu får allt mitt gnäll vara slut!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: ivonne

vilken fin mage du fått!!

2010-03-04 @ 12:38:29
Postat av: Lina

Skriver väl Grattis här också!

Vad spännande det kommer till att bli!

Kram

2010-03-04 @ 15:14:39
URL: http://linaseto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0