Idag har

Idag har Adina kommit tillbaka till sig själv igen, någorlunda iaf! Så glad och lättad över att hon verkar må så bra, hon får behålla allt som hon ätit idag!

De här va för någon vecka sen, jag brukar plocka bort hundmaten från golvet när vi är i köket, men vattnet brukar jag låta vara kvar för hon gillar juh ändå inte vatten... :D


Mina tankar går till Iris, Mattias och speciellt lilla Engla som är på sjukhuset med dropp, hon har varit magsjuk sen i torsdags... Jag tänker på er och finns om ni behöver något! Jag hoppas verkligen att hon blir bättre snart!!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Katarina

Haha..underbart skönt att se att hon kvicknat till!! Och eftersom ingen av dom gillar vatten, så kanske ni ska få dom att bada tillsammans!!??



Jag hoppas att Engla snabbt blir frisk!!



Kram!

2010-03-16 @ 05:59:43
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Iris

Vilken tur att hon piggnat till och mår bättre!



åh tack vad snäll du är. Nu äntligen tror jag att hon börjar bli frisk... men vågar inte hoppas på för mycket än..! kram

2010-03-18 @ 10:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0